Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 17 december 2016

Kerststal matroesjka’s



Op pintrest ben ik een super schattig voorbeeld van een gehaakte kerststal matroesjka's tegengekomen, helaas werkte de link niet meer. Daarna gaan zoeken naar een patroon van matroesjka’s zodat ik deze eventueel kan aanpassen. Echter had ik al iets te enthousiast wat projecten geprobeerd zonder patroon met niet echt het gewenste resultaat.


En toen ben ik ergens toch de link tegengekomen, ik heb niet het voorgeschreven garen aangehouden wel de aangegeven kleuren vandaar dat het net niets anders is. Het broduren van de haren viel wat tegen maar het resultaat is erg leuk.






De ringen die ik heb gebruik zijn de ringen die op de frisdrank fles blijven zitten als je de dop eraf draait. Sommige merken gingen makkelijker los dan andere.
Toevallig kom ik dit voorbeeld net tegen zodat je kan zien hoe, alleen dan stoppen na 1 ring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...