Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 5 januari 2017

Puzzel bal



Met het gratis haakpatroon van look at what i made haakte ik een amisch puzzel bal.
Weer een leuk stuk speelgoed om aan de groeiende collectie toe te voegen.


Je haakt 3 losse schijven die je daarna in elkaar vouwt. Het patroon wat ik heb gebruikt bestaat uit 2 kleuren maar ik heb er 3 gebruikt en daar is iets mis gegaan.

Als ik de bal in elkaar vouw dan zijn de kleuren bij mijn versie niet mooi verdeeld.


Ik had het bij 1 kleur per schijf moeten houden dan was ik wel mooi uitgekomen zie hier

2 opmerkingen:

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...