Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 19 januari 2017

Rammelaar ^ gratis patroon



Volgens mij is dit wel het meest gehaakte gratis patroon van een rammelaar; ik kom verschillende ontwerpen tegen op Pintrest en ook op verkoopsites is hij niet te missen.
En dan moet je eerst een kleur kiezen, je begint bij de voetjes. Ik had nog een restje donkerblauw liggen dus wilde deze eerst opmaken en daar was lichtblauw wel erg leuk bij alleen daar had ik niet genoeg meer van en daarom is het deze kleurencombi geworden. Erg goed geluk al zeg ik het zelf.

Ik heb ervoor gekozen om geen vilt bij een oogje vast te maken omdat ik het dan te druk vind worden (en ik heb ook geen vilt in huis)





1 opmerking:

  1. In drie kleuren is hij ook heel erg leuk! :) Bedankt voor de tip.

    Groetjes Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...