Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

woensdag 15 februari 2017

Driehoeksjaal ^ tunisch haken


Mijn eerste echte tunisch haakwerkje de ton sur ton sjaal van by Claire;
Vorige week haakte ik al een Proeflapje met een standaard haaknaald en nu mijn tunische haaknaalden binnen zijn ben ik aan de driehoeksjaal begonnen.



Voor deze sjaal heb ik niet het by claire garen gebruikt maar 2 bollen Saskia van de Wibra, 1 bol per kleur uit voorzorg had ik 2 bollen per kleur gekocht maar 1 bol per kleur was bij mij ruim voldoende. 
En gebruikte in de naald van 7mm

Ik heb leren haken met filmpjes maar vind het fijner om met een patroon te werken, toch een deel van het filmpje gekeken maar niet het geduld gehad om het filmje netjes af te kijken.. ik snap het wel dacht ik.
Helaas dat was niet zo meerderen ging goed maar met minderen heb ik een aantal keren moeten uithalen en proberen uiteindelijk goed opgelet bij het filmpje en helemaal afkijken en toen was het opeens duidelijk.

Ik ben erg blij met het resultaat, dus wie weet binnenkort meer tunische haakwerkjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...