Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

donderdag 9 februari 2017

Snuf konijn ^ patroon stip en haak


Met het super leuke patroon van Stip&Haak haakte ik 2 keer snuf konijn;
 



Voor mijn zoontje haakte ik er een in verschillende blauwtinten, het blauw van het lijfje had ik nog in de poten en oren terug willen laten komen maar helaas mijn bolletje was op en ik had tussendoor geen zin om naar de winkel te gaan.
 

En als kraamcadeautje voor iemand voor een zwart met witte babykamer heb ik hem in zwart en wit gemaakt.
Deze versie vind ik ook erg goed gelukt, alleen is zwart en wit best moeilijk om mooi op de foto te zetten.

In het patroon word er met veiligheidsoogjes gewerkt dit heb ik niet gedaan.









Stip en haak heeft ook een aantal leuke gratis patronen, voor kerst haakte ik rendiertje rex al



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...