Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 4 maart 2017

Baby slofjes

Na het haken van mijn Tunische sjaal had ik nog een restje wol over. Hier heb ik deze super schattige babyslofjes mee gehaakt. Ik kwam precies uit, heb maar 40cm draad hoeven weggooien.


Het was niet de eerste keer dat ik deze slofjes heb gehaakt, de link naar het patroon vind je in mijn eerdere bericht Baby Uggs / slofjes

Gehaakt met Saskia van de Wibra en een 4mm naald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...