Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

dinsdag 28 maart 2017

Muts ^ geitje

Als grapje haakte ik deze muts met hoorns en hangoren net als en geitje.

Ik ben gestart met een dubbele draad (schiet lekker op) en heb wat geprobeerd met mijzelf als model. Eerst een rondje in vasten en bij de juiste breedte verder gegaan met stokjes (schiet ook lekker op).

Ik heb geen patroon aangehouden en zelf ook niet opgeschreven hoe ik het haakte. Wel heb ik deze handige link voor jullie over welke afmetingen er bij bepaalde leeftijden horen. Let op de maatvoering is in inches en niet in cm. (1 inch = 2,54 cm)

De hoorns heb ik gemaakt als kegels (cones) en de oren zijn rondjes, in het midden grijs en daaromheen wit.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...